Trešdiena, 2024. gada 18. decembris
Teksta izmērs:

<ATGRIEZTIES 

SMALL  INNOVATIVE BUSINESS PROMOTION NETWORK

INFORMĀCIJA PAR PROJEKTA IEVIEŠANAS GAITU

Vairāk informācijas par projekta ieviešanas gaitu un rezultātiem  lūdzam skatīt projekta mājas lapā www.sibnetwork.eu.

PLĀNOTIE PASĀKUMI

2012.gada MAIJS

Rīgas plānošanas reģions kā projekta SIB Net vadošais parteris sadarbībā ar Tartu Zinātnes parku, Baltijas Studiju institūtu un citiem partneriem ielūdz Jūs uz projekta SIB Net Noslēguma konferenci “Kā padarīt mazu, inovatīvu uzņēmējdarbību veiksmīgu”, kā arī Tartu Demo centra atklāšanu šā gada 17.maijā Tartu, Igaunijā.

Uz pasākumu aicināti visi, kuriem tuva ir uzņēmējdarbības atbalsta joma, īpaši tās agrīnajā stadijā, tai skaitā, investori, biznesa eņģeļi, topošo un esoši biznesa inkubatoru speciālisti, valsts un pašvaldību dibināti biznesa atbalsta institūciju pārstāvji u.c. Konferences ietvaros dalīsimies pieredzē, kā veicināt inovatīvas uzņēmējdarbības attīstību Latvijā un arī Igaunijā, kas traucē to izaugsmei un kas būtu darāms, lai šķēršļus likvdētu.

Projekta ieviešanas radošā komanda prezentēs galvenos projekta rezultātus – pētījumus un projekta laikā praksē pārbaudītās atziņas par jaunu uzņēmēmumu radīšanas atbalsta iespējām, motivēšanas pasākumiem, atbalsta institūciju lomu – kas tiek jau veikts, bet kas trūkst topošajam uzņēmējam, lai tas savu ideju realizētu uzņēmējdarbībā. Tāpat tiks prezentētas rekomendācijas valsts un pašvaldību lēmējiem – kas darāms, lai teritoriju padarītu pievilcīgu uzņēmējiem.

Vairāk par konferences darba kārtību kā arī par projektu kopumā – projekta mājas lapāwww.sibnetwork.eu.

Lūdzu pieteikt savu dalību konferencē līdz otrdienai, 15.maijam, rakstot uz e-pastuester@ibs.ee (angliski).

Prakstiskā informācija:

  • Pasākums ir bezmaksas;
  • darba valoda – angļu;
  • transports starp pasākuma norises vietām tiks nodrošināts no organziatoru puses;
  • nepieciešamības gadījumā iesakām izmantot viesnīcas “Dorpat” pakalpojumus;
  • jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzu kontaktēties ar galveno atbildīgo par konferences norisi – Esteri (ester@ibs.ee; +372 6999483)

2012.gada MARTS

16.martā plkst. 9.30 Interesenti aicināti uz semināru par uzņēmējdarbības atbalsta fondu darbības efektivitāti Latvijā un Igaunijā. Seminārs   notiks Rīgā,  Alberta viesnīcā (Dzirnavu ielā 33).
Seminārs ir plānots kā platforma, kur diskutēt par labākajiem modeļiem agrīnā attīstības stadijā esošu jaunu inovatīvu straujas izaugsmes biznesa ideju efektīvai finansēšanai un kopējiem SIB Net projekta rezultātiem. Semināra ietvaros tiks prezentēts Čalmersas universitātes uzņēmējdarbības skolas darbības modelis, kas sniegs lielisku piemēru tam, kā augstskolā nodrošināt kvalitatīvu uzņēmējdarbības izglītību, vienlaicīgi sasniedzot augstu atdevi no šinī procesā investētajiem līdzekļiem, tādējādi radot uzņēmējdarbību veicinošu vidi topošajiem uzņēmējiem. Semināra otrajā daļā plānota paneļdiskusija par jautājumiem, kā palielināt jauno talantu koncentrāciju reģionos un kā efektīvāk finansēt jaunus straujas izaugsmes uzņēmumus.
 Semināra darba valoda – angļu valoda. Dalība seminārā ir bez maksas.
 Lūdzu reģistrēties dalībai seminārā, sūtot e-pastu uz adresi liene.riekstina@venta.lvlīdz 13.martam, ieskaitot

2011.gada NOVEMBRIS

Šā gada 11.novembrī viesnīcā  “Albert Hotel” (Dzirnavu ielā  33, Rīgā) notiks starptautisks Investoru forums, kas tiks organizēts Rīgas plānošanas reģiona ieviestā projekta “SIB Net” ietvaros.

Foruma mērķis nodrošināt jaunajiem uzņēmējiem iespēju satikt potenciālos investorus, kas palīdzētu realizēt ieceri, kā arī investoriem atrast jaunos talantus, kuru idejas, iespējams, varētu veicināt esoša uzņēmuma izaugsmi ar jauna veida produktu vai pakalpojumu ieviešanu. Tādejādi uz forumu aicināti gan ideju autori, gan investori no Latvijas, Igaunijas un Skandināvijas valstīm.
Forumā aicināti piedalīties topošie uzņēmēji, kuru biznesa ideja jau ieguvusi konkrētus apveidus, kā arī jau nodibināti jauni uzņēmumi (ne ilgāk par 2 gadiem), kuri pašlaik ir tikai savas ieceres attīstības sākumposmā. Saskaņā ar projekta nosacījumiem, izmantojot izstrādātos atlases kritērijus, tiks atlasīti 6 Latvijas pārstāvji, kā arī seši labākie Igaunijas biznesa koncepciju / plānu autori, kuriem tiks dota iespēja prezentēt sevi potenciālajiem investoriem ar mērķi ieinteresēt tos investēt prezentētās idejas realizācijā vai pārrunāt citus sadarbības modeļus.
Plānotā pasākuma darba kārtība:
13:00 – 13:30 Reģistrācija
13:30 – 13:40 Foruma atklāšana
13:40 – 15:40 Biznesa ideju / koncepciju / plānu prezentācijas
15:40 – 17:00 Neformālas diskusijas, kontaktu birža, sadarbības iespēju apspriešana
Uzņēmējiem:
Interesentiem dalībai forumā jāpiesakās, aizpildot anketu angļu valodā un iesūtot to uz  e-pasta adresi liesma.grinberga@rpr.gov.lv ne vēlāk, kā līdz šā gada 1.novembrim.
Lai nodrošinātu veiksmīgu foruma norisi, organizatori paredzējuši speciālas apmācības prezentācijas un uzņēmuma / idejas / koncepcijas profila sagatavošanai šā gada4.novembrī Rīgā un Tartu (atlasītie pretendenti tiks informēti atsevišķi)
Paredzēts, ka tie dalībnieki, kuru idejas vēl nebūs pietiekami attīstītas, lai tās prezentētu investoriem, varēs klātienē piedalīties forumā, gūstot jaunu pieredzi un kontaktus, kā arī publicēt sava uzņēmuma / idejas / koncepcijas profilu speciālā izdevumā investoriem.
Investoriem:
Ja esat persona (juridiska vai privāta), kura ir ieinteresēta investēt līdzekļus jauna, daudzsološa produkta vai pakalpojuma attīstībā, ja meklējat jaunas idejas Jūsu esošajam biznesam, esiet laipni aicināts piedalīties forumā, lai klātienē iepazītos ar ideju / biznesa koncepciju / plānu saturu un to autoriem jaunas sadarbības uzsākšanai.
Interesentiem dalībai forumā jāpiesakās, aizpildot reģistrācijas formu     angļu valodā un iesūtot to uz  e-pasta adresi liesma.grinberga@rpr.gov.lv ne vēlāk, kā līdz šā gada 9.novembrim,taču lūdzam ņemt vērā, ka, ja vēlaties savlaicīgi saņemt informāciju par dalībniekiem, kuri prezentēs savas idejas, lūdzu veikt reģistrāciju savlaicīgi, dodot iespēju šos materiālus Jums nosūtīt. Materiāli būs pieejami no 04.11.2011.
Pasākums ir bezmaksas!
Kontaktinformācija:
Liesma Grīnberga, Projekta koordinatore
Rīgas plānošanas reģions
E-pasts: liesma.grinberga@rpr.gov.lv
Tālr.             67558926      
Organizatori:
   
 Projekta partneri:
     
 
Sadarbības partneri:
   

 

2011.gada MAIJS

  • Rīgas plānošanas reģions sadarbībā ar projekta partneriem  ielūdz Jūs uz projekta „Mazās inovatīvās uzņēmējdarbības atbalsta tīkls” (SIB Net) pirmā gada rezultātu konferenci šī gada 20. maijā plkst. 9.30 Ventspils Augstskolā, 1. auditorijā, Inženieru ielā 101, Ventspilī, Latvijā.
    Konferences mērķis ir iepazīstināt ar SIB Net projektu un sasniegtajiem pirmā gada rezultātiem, ieskaitot:
    – pārskatus par uzņēmumu vajadzībām pirms-uzsākšanas un agrīnās uzņēmējdarbības attīstības stadijās,
    – novērtējumus par biznesa eņģeļu tīkla un pirms-sēklas fondu izveidi,
    – kā arī apskatu par paredzētajām turpmākajām aktivitātēm.
    Pielikumā   pievienots ielūgums ar informāciju par reģistrāciju un pasākuma norises kārtību.
  • 19.maijā Ventspilī plānota projekta Uraudzības komitejas sēde, lai izvērtētu projekta ieviešanas 2.perioda rezultātus.

2011.gada APRĪLIS

  • 28. aprīlī Ogrē vai Rīgā notiks tīklošanas seminārs par biznesa eņģeļu tīkla izveidi Latvijā un Igaunijā. Galvenā pasākuma mērķauditorija ir pašvaldību lēmumu pieņēmēji, attīstības plānošanas speciālisti, biznesa atbalsta institūciju pārstāvji un citi interesenti. Vairāk informācijas, rakstot uz e-pastuliesma.grinberga@rpr.gov.lv. 
  • 29.aprīlī Ogrē paredzēta projekta partneru darba sanāksme, lai pārrunātu ar projekta ieviešanu saistītos aktuālos jautājumus, kā arī plānotu turpmākās darbības.

2011.gada MARTS

  • 31.martā Tartu, Igaunijā notika darba seminārs par pirmssēklas naudas fonda izveides iespējām. Pasākumā piedalījās plānošanas speciālisti, pašvaldību deputāti, eksperti, atbildīgo institūciju pārstāvji.
  • Martā beigās beidzot saņemtas visu partneru atskaites par projekta ieviešanas rezultātiem 1.periodā (01.06.2010.-30.11.2011.), kuras apstiprinājušas abu valstu 1.līmeņa kontroles institūcijas. Uz auditēto rezultātu bāzes vadošais partneris uzsācis konsolidētās atskaites sagatavošanu.
  • 25.martā Rīgā notika Radošuma seminārs potenciālajiem uzņēmējiem – starptautiskā inovatīvo biznesa ideju konkursa dalībniekiem. Semināra galenā mērķauditorija – ideju autori no Rīgas, Vidzemes reģiona.
  • 24.martā Ventspilī notika Radošuma seminārs potenciālajiem uzņēmējiem – starptautiskā inovatīvo biznesa ideju konkursa dalībniekiem. Semināra galenā mērķauditorija – ideju autori no Kurzemes reģiona.
  • 23.martā Rīgā projekta speciālisti piedalījās seminārā  “Tarining capacity for high – tech clusters”, kura ietvaros mērķauditorija tika iepazīstinatāta ar dažādu valstu pieredzi uzņēmējdarbības atbalsta pasākumu organizēšanā un ieviešanā. Atsevišķā lekcijā klātesošie tika iepazīstināti arī ar SIB Net projekta darbību un sasniegtajie rezultātiem, kā arī to nozīmi Latvijas uh Igaunijas uzņēmējdarbības atbalsta pasākumos. SIB Net pārstāvji arī piedalījās diskusijās par uzņēmējdarbības atbalsta sistēmas trūkumiem un iespējām nākotnē.
  • 17.- 18.martā Tartu, Igaunijā notika Radošuma seminārs potenciālajiem uzņēmējiem – starptautiskā inovatīvo biznesa ideju konkursa dalībniekiem. Semināra galenā mērķauditorija – ideju autori no Igaunijas.
  • 17.martā Tartu, Igaunijā notika seminārs par pirmsinkubatora pakalpojumu nozīmi un attīstību plašai mērķauditorijai, galvenokārt studentiem, kā arī esošajiem un topošajiem uzņēmējiem.

2011.gada FEBRUĀRIS

  • 28.februārī noslēdzās starptautiskā inovatīvu ideju konkursa pirmā kārta. Kopumā tika iesniegtas 33 biznesa idejas no Latvijas un 21 ideja no Igaunijas autoriem. Starptautiskais inovatīvu ideju konkurss tika izsludināts projekta SIB Net ietvaros, sadarbojoties Rīgas plānošanas reģionam (RPR), Rīgas Ekonomikas augstskolai, Venstpils Augsto Tehnoloģiju parkam un Baltijas Studiju institūtam (Tartu). Konkursā tika aicināti piedalīties izgudrotāji, inovatori un tehnoloģiju eksperti, kā arī citi biznesa ideju autori.Konkursa galvenais mērķis bija aktivizēt dažādas sabiedrības daļas, atraisot to radošo potenciālu, un iesaistot tās aktivitātēs ar atbalsta saņemšanas iespējām biznesa uzsākšanai. Saskaņā ar projekta galvenajām vadlīnijām, īpaša uzmanība tika pievērsta personām, kuras darbojas zinātnes, radošo industriju jomās, lai atlasītu idejas ar augstu attīstības potenciālu, tādas, kuru realizācijas gadījumā varētu tikt uzsākta produkta vai pakalpojuma ar augstu pievienoto vērtību ražošana (pilns preses relīzes teksts šeit).
  • 4.februārī, piedaloties visu partneru pārstāvjiem, Rīgas Ekonomikas augstskolas telpās notika 1.radošuma seminārs, lai sagatavotu lektorus, kas projekta turpinājumā apmācīs topošos uzņēmējus savas biznesa idejas attīstībai līdz biznesa uzsākšanai.

    

  

Radošuma semināra dalībnieki – treneri – mācību procesā, lai apgūtu treniņu programmu, kuru tālāk mācīs topošajiem uzņēmējiem.

 

2011.gada JANVĀRIS

  • 21.janvārī Tartu notiks projekta tīklošanas 2.seminārs ar mērķi dalīties praktiskajā pieredzē par pirmsinkubācijas procesu organizēšanu un attīstību. Igaunijas pieredzi prezentēja gan Tartu Universitātes, gan Tartu Zinātnes parka speciālisti, gan arī jauna uzņēmēja, kura, izmantojot pirminkubācijas pakalpojumus, uzsākusi savu uzņēmējdarbību augto tehnoloģiju jomā.

1.  2.

1. Tīklošanas semināra dalībnieki – Tartu zinātnes parka, Ventspils augstskolas, Ventspils augsto tehnoloģiju parka pārstāvji, kā arī
topošā uzņēmēja – Tartu zinātnes parka kliente.
2. Tartu universitātes profesors Aivar Pere

  • 21.janvārī Taru noritēja arī projekta 4.darba grupas sanāksme, kas galvenokārt tika veltīta darba diskusijām par izstrādātajiem materiāliem Biznesa ideju konkursam un vēlāk sekojošajiem semināriem, lai apmācītu konkursa 1.kārtā atlasīto biznesa ideju autorus idejas tālākai attīstībai un biznesa plānu izstrādei.

2010.gada DECEMBRIS

  • Beidzoties projekta 1. pārskata periodam, projekta partneri veica progresa atskaišu sagatavošanu par projekta ieviešanas rezultātiem, iztērētajiem līdzekļiem un citu informāciju, ko sākotnēji pārbaudīs pirmā līmeņa kontroles iestādes, savukārt pēc to pozitīva atzinuma saņemšanas Rīgas plānošanas reģiona kā vadošā partnera speciālisti veiks kopsavilkumu par projekta rezultātiem un veicamajiem pasākumiem.
  • Gatavojoties nākamajā gadā paredzētajam Biznesa Ideju konkursam, kā arī topošo uzņēmēju apmācibām radošuma semināros, noritēja aktīvs darbs pie semināru mācību materi;alu izstrādes, kā arī konkursa nolikuma pilnveides. Konkursa pirmā kārta notiks 2011.gada 28.februārī.

2010.gada NOVEMBRIS

  • 12.novembrī notika projekta Uzraudzības komitejas sēde, kurā piedalījās ne vien partneru organizāciju speciālisti, kas nodrošina projekta ieviešanu, bet arī uzraudzītāji – partner- institūciju vadītāji. Sēdes mērķis bija atskaitīties par sasniegtajiem rezultātiem projekta ieviešanā, kā arī iesaistīt iestāžu vadītājus projekta aktuālo jautājumu apspriešanā. Kopumā Uzraudzības komiteja atzina, ka projekts tiek ieviests sekmīgi; atsevišķi aizrādījumi tika saņemti attiecībā uz nedaudz iekavēto aktivitāšu ieviešanu, piemēram, biznesa ideju konkursa organizēšanu.

1.  2.  3.

1. Projekta Uraudzības komitejas pārstāvji Ivars Eglājs (VATP), Diāna Pauna (REA)
2. Projekta Uzraudzības komitejas sēdes dalībnieki
3. Projekta Uzraudzības komitejas priekšsēdētājs E.Bartkevičs (RPR)

  • 12.novembrī projekta partneri tikās Projekta Vadības grupas sanāksmē, lai izvērtētu projekta aktivitāšu ieviešanas rezultātus, pārrunātu esošās problēmas, kā arī sagatavotos Projekta Uzraudzības komitejas sēdei, kuras laikā paredzēts prezentēt rezultātus Projekta Uzraudzības komitejas pārstāvjiem – partneru institūciju vadītājiem.
  • 11.novembrī Stokholmas Ekonomikas skolas Rīgā 507.telpā notiks darba  seminārs par topošo uzņēmumu pirms-inkubācijas procesu norisi Latvijā un Igaunijā. Seminārs tiek organizēts, lai speciālistu lokā diskutētu par uzņēmējdarbības uzsākšanas problēmām, topošo uzņēmēju atbalsta instrumentiem un vajadzībām biznesa attīstības agrīnajā stadijā. Semināra sākums plkst. 13:00, reģistrācija no plkst. 12:30.
  • Patlaban Latvijā pirms-inkubācijas pakalpojumus sniedz pavisam nedaudzas institūcijas Rīgā, Valmierā un Ventspilī, taču pakalpojums ir pavisam jauns un tā sniedzēji nereti paši gūst pieredzi procesā – vērtē tendences, strādā ar ideju turētājiem, un meklē risinājumus atbalsta pakalpojumu attīstībai. Tādejādi seminārs iecerēts kā praktiskās pieredzes apmaiņa par pirms -inkubācijas perioda problēmām un iespējām, kā arī diskusijas par kopēju pieeju pakalpojumu attīstībā, jo tās rezultātus plānots ņemt vērā turpmāko SIB Net aktivitāšu ieviešanā, tai skaitā projekta laikā izveidoto pirms – inkubatoru darbībā Ventspilī un Rīgā, kā arī aktivitātēs, kas saistītas ar topošo uzņēmēju apmācībām investoru piesaistē u.c.
  • 11.novembrī projekta partneri tikās darba grupas sanāksmē, lai kopīgi pārrunātu jautājumus, kas saistīti ar atskaišu sagatavošanu par projekta ieviešanas rezultātiem 1.periodā no šā gada jūnija līdz novembrim, ieskaitot.

2010.gada OKTOBRIS

  • Oktobrī norit aktīvs darbs pie pētījumiem, kas paredz analizēt uzņēmēju vajadzības biznesa attīstības sākumstadijā, kā arī esošo atbalsta instrumentu izpētei, lai secinātu, kādi pasākumu pašlaik trūkst, jeb arī kādu iemeslu dēļ mērķa auditorija tos nesaņem.
  • Galvenās aktivitātes saistītas ar dažādu projekta publicitātes materiālu izstrādi – oktobrī norit aktīvs darbs pie projekta mājas lapas izstrādes un apspriešanas, tiek gatavota projekta skrejlapa, kā arī turpinās darbs ar jaunajiem uzņēmējiem, apkopojot veiksmes stāstus.
  • 8.oktobrī projekta partneri tikās, lai klātienē diskutētu par projekta mājas lapas struktūru un dizaina elementiem, kā arī apspriestu “Veiksmes stāstu” tapšanu par reālo pieredzi, kāda iegūta idejas īstenošanā par biznesu un  jauna uzņēmuma veidošanā. “Veiksmes stāsti” tiek apkopoti, tiekoties ar uzņēmējiem un intervējot tos. Stāsti būs pieejami elektroniski projekta mājas lapā, kuru plānots pabeigt šā gada novembrī.

2010.gada SEPTEMBRIS

  • Galvenās septembra aktivitātes saistītas ar projekta mājas lapas izstrādi, kā arī concepcijas par “Veiksmes stāstu” brošūru izstrāde. Mājas lapa paredzēta angļu valodā, lai veicinātu informācijas izplatīšanu par projekta aktualitātēm tā galvenajai mērķa grupai – civēkiem, kuriem ir idejas ar potenciālu tikt attīstītām par uzņēmējadarbību. Savukārt, “Veksmes stāstu” brošūras uzdevums būs iedrošināt potenciālos jaunos uzņēmējus uzsākt savu biznesu, bal;stoties uz jau izveidotu uzņēmumu veiksmes stāstiem, kuros tie dalās ar savu pieredzi un viedokļiem, kā attīstīt savu sapni par īstenību un veiksmīgi darboties uzņēmējdarbības vidē. Atbildīgs par abu aktivitāšu ieviešanu ir Tartu Zinātnes Parks, taču pārējie partneri aktīvi iesaistās nepieciešamās informācijas sagatavošanā.
  • Rīgas plānošanas reģions noslēdzis līgumu par 2 pētījumu izstrādi –  viens pētījums paredz analizēt uzņēmēju vajadzības biznesa attīstības sākumstadijā, savukārt otrs pētījums domāts esošo atbalsta instrumentu izpētei, lai secinātu, kādi pasākumu pašlaik trūkst, jeb arī kādu iemeslu dēļ mērķa auditorija tos nesaņem. Pētījumu rezultāti nepieciešami turmākajam darbam projekta ietvaros, lai izstrādātu Radošuma semināru saturu un citus pasākumus. Pētījumus apņēmies veikt SIA “LV Balti VL Center” Latvijas filiāle; pētījumus plānots veikt līdz šā gada novembra beigām.

2010.gada AUGUSTS

  • 27.augustā Rīgā notika Tīkla sanāksme (Networking event) ar mērķi diskutēt par pārrobežu ideju konkursa 1.kārtas norisi (konkurss paredzēts 2010.gada novembrī). Pasākumā piedalījās gan projekta partneru pārstāvji, gan arī dažādu institūciju pārstāvji, kuru pieredze saistīta ar līdzīgu pasākumu organizēšanu un dažāda veida atbalsta sniegšanu topošajiem uzņēmējiem, piemēram, “Connect Latvia”, Biedrība “Zināšanu un inovācijas sabiedrība” (ZINIS), Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, “Connect Estonia” u.c.
    Galvenā sarunu tematika tika veltīta esošajiem pakalpojumiem un to rezultātiem, ko jaunajiem uzņēmējiem sniedz organizācijas “Connect Latvia” un “Connect Estonia”, kā arī diskusijām par konkursa mērķa grupu. Plānots, ka jau šā gada beigās tiks organizēta pirmā konkursa kārta, kurā tiks aicināti piedalīties studenti, uzņēmumu un iestāžu darba ņēmēji u.c. ieinteresētās personas no Igaunijas un Latvijas, kuras vēlas attīstīt savu uzņēmējdarbību. Pirmajā kārtā tiks vērtētas iesniegtās projektu idejas, savukārt labāko ideju autoriem tiks piedāvātas bezmaksas konsultācijas un apmācības kā labāk attīstīt ideju par biznesa plānu, sadarboties ar potenciālajiem investoriem u.c.
1.  2.
3.  4.
  1. A.Timofejevs, Stokholmas Ekonomikas skolas Rīgā Projektu koordinators;
  2. Igaunijas partneru pārstāvji darba procesā. No kreisās: R. Tonnisson, Baltijas Studiju institūta Projekta koordinators, T.Pechter, Tartu Zinātnes parka projekta koordinators, D.Tamm, Tartu Zinātnes parka speciāliste; priekšā – T.Tamm “Connect Estonia” vadītājs;
  3. E.Baltiņš, “Connect Latvia” eksperts;
  4. V.Avotiņš, “SIB Net” Projekta vadītājs (Rīgas plānošanas reģions)
  • 27.augustā Rīgā notika Projekta darba grupas sanāksme, lai projektā iesaistītie speciālisti izdiskutētu aktuālos jautājumus par ieviešanas stadijā esošajām projekta aktivitātēm. Sanāksmes ietvaros pārrunāja projekta mājas lapas struktūru, darba uzdevumus pētījumiem par topošo uzņēmēju vajadzībām, uzsākot savu uzņēmējdarbību, kā arī pieejamajiem resursiem biznesa iesācējiem un problēmām, kas saistītas ar to veiksmīgu pielietošanu u.c. jautājumus.

2010.gada JŪLIJS

  • Šajā mēnesī galvenās aktivitātes saistās ar vairāku pasākumu sagatavošanas darbiem, kā arī projekta iekšējās dokumentācijas izstrādi. Top Projekta Komunikāciju stratēģija, Projekta Uzraudzības komisijas Ētikas kodekss, kā arī tiek sagatavoti informatīvie materiāli par projektu – infolapas izdalei, kā arī priekšlikumi projekta mājas lapas dizainam un tehniskajiem risinājumiem.
  • Uzsākts darbs pie izpētes par iespējām un nepieciešamo rīcību biznesa eņģeļu tīkla izveidei Latvijā un Igaunijā (ar biznesa eņģeļiem saprot galvenokārt fiziskas personas, kuru rīcībā ir brīvi resursi un kuri ir ieinteresēti tos ieguldīt jaunos perspektīvos uzņēmumus, tādejādi palīdzot tiem nodibināties un uzsākt savu darbību).

2010.gada JŪNIJS

      
          
                       
                
  • 17.06.2010. Rīgā notika pirmā Projekta Vadības grupas tikšanās, kuras laikā partneri savstarpēji iepazinās, kā arī pārrunāja projekta ieviešanas pamatprincipus un prasības attiecībā pret dokumentu noformēšanu, komunikāciju un atbildības sadalījumu. Projekta partneri saņēma arī Projekta  Rokas grāmatu, kurā atrodami tādi dokumenti kā Programmas vadlīnijas, normatīvie akti, kas ietekmē projekta ieviešanu, atskaišu formas un citus dokumentus, kuri nepieciešami projekta ieviešanas procesā.Projekta Vadības grupas sanāksme fotogrāfijās:

      

  • Ar 01.06.2010. uzsākta projekta ieviešana. Galvenās aktivitātes, uzsākot projektu, bija projekta vadības komandas izveidošana, dokumentu aprites sistēmas izveide u.c.

 

© Rīgas plānošanas reģions. 2022 / Izstrādātājs
Paziņojums par sīkdatņu izmantošanu
Mūsu portālā tiek izmantotas sīkdatnes. Lietojot portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzini vairāk!