Piektdiena, 2024. gada 5. jūlijs
Teksta izmērs:

Aizvadīts pirmais projekta Militārais mantojums tiešsaistes seminārs

06 Mar, 2021
4.martā tiešsaistē tikāmies ar gandrīz 100 dalībniekiem no visas Latvijas. Militārais mantojums Latvijā reti tiek uzskatīts par vērtīgu tūrisma resursu, tomēr ņemot vērā vēstures līkločus, tā klātbūtne Latvijā ir ievērojama. Tāpat tūrisma potenciāls, kuru rada pieaugošā interese par Latvijas militārā mantojumu, netiek pilnvērtīgi izmantots. Semināra ietvaros iepazīstinājām dalībniekus ar projekta būtību un ideju, kā arī partneru pieredzi. Tāpat meklējām atbildes uz jautājumiem: kas ir militārā mantojuma tūrists un kā tieši šis tūrisma veids palīdz attīstīt arī citas nozares un apkārtējo teritoriju.
Savukārt semināra otrajā daļā tika aizvadītas divas praktiskās darbnīcas par mārketinga jautājumiem.
Liels paldies visiem dalībniekiem un partneriem, kas piedalījās un līdzdarbojās! Galerijā neliels ieskats mūsu partneru prezentācijās.
Pasākuma programma:
11:00 – 11:10 Ievads
(Iveta Šķiliņa, projekta “Militārais mantojums” koordinatore Rīgas plānošanas reģionā)
11:10 – 11:25 Pārskats par Latvijas-Igaunijas kopīgā militārā mantojuma tūrisma produkta izstrādi
(Asnāte Ziemele, Latvijas lauku tūrisma asociācijas „Lauku ceļotājs” vadītāja, projekta “Militārais mantojums” vadošā partnera pārstāve)
11:25 – 11:45 Militārais mantojums Olaines novadā
(Liene Johansone, Olaines Vēstures un mākslas muzeja direktore un Māris Ribickis, Olaines Vēstures un mākslas muzeja vecākais speciālists)
11:45 – 12:00 Kas ir militārā mantojuma tūrists un kas viņu interesē?
(Kaspars Špēlis, Kultūras mantojumu centra “Tīnūžu muiža” vadītājs)
12:00 – 12:20 Uzņēmēju iesaiste tūrisma plānošanā un attīstībā – kādu labumu gūst vietējais uzņēmējs no tūrisma projektiem un izstrādātajiem maršrutiem?
(Edgars Ražinskis, projekta “Militārais mantojums” tūrisma eksperts Rīgas plānošanas reģionā)
12:20 – 12:30 Pārtraukums
12:30 – 14:00 Praktiskās darbnīcas (notiek paralēli)
1. Kā izveidot auditoriju piesaistošu Instagram ierakstu
(Līga Gablika, mārketinga speciāliste)
2. Tūrisma produkta vizuālo materiālu veidošana tiešsaistē – vienkāršais dizains
(Katrīna Valaine, projekta “Militārais mantojums” mārketinga un komunikāciju speciāliste Rīgas plānošanas reģionā)
Pasākums tika organizēts projekta “Latvijas-Igaunijas kopīgā militārā mantojuma tūrisma produkts (Est-Lat156)” ietvaros, kas tiek realizēts ar Eiropas Savienības un Eiropas Reģionālā attīstības fonda INTERREG Igaunijas-Latvijas Pārrobežu sadarbības programmas 2014. – 2020.gadam atbalstu.
© Rīgas plānošanas reģions. 2022 / Izstrādātājs
Paziņojums par sīkdatņu izmantošanu
Mūsu portālā tiek izmantotas sīkdatnes. Lietojot portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzini vairāk!