Rīgas plānošanas reģions trešdien 10. jūnijā pulksten 13.00 rīko semināru mazā un vidējā tūrisma attīstībai reģionā ar nosaukumu “No idejas līdz veiksmīgam tūrisma produktam”. Tajā ar vērtīgu pieredzi un iedvesmas stāstiem dalīsies tūrisma produktu attīstītāji, kas inovatīvā veidā spējuši piesaistīt tūristu uzmanību.
Programma
Semināra sākumā Rīgas Tūrisma Attīstības birojs iepazīstinās ar izstrādāto plānu pandēmijas izraisītās ietekmes uz ekonomikas seku mazināšanu līdz septembrim, kā arī ar pilsētas tūrisma hakatonu un komunikācijas kampaņu “Bez Tevis Rīga nav Rīga”.
Uz jautājumu, kā piesaistīt tūrisma aģentūru un gidu uzmanību, sniegs savu redzējumu “Vulfas kundze” pārstāve Gundega Pumpure, kas rīkojusi pop up tikšanos ar tūrisma aģentūrām un lutināšanas pasākumu gidiem. Andris Burbergs, aktīvā atpūtas parka “Bušas” vadītājs, pastāstīs par izveidoto skolas ekskursiju produktu, kas iekļauj vietējos tūrismu, dabas objektus un tūrisma produktus ārpus Saulkrastu novada robežām.
Siguldas viens no tūrisma flagmaņiem “Sigulda Adventures” vadītājs Ivars Beitāns informēs, kā ar digitālā mārketinga palīdzību sociālajos tīklos piesaistīt īsto klientu īstajā laikā. Arvien lielāku lomu tūrismā ieņem digitālā platforma TripAdvisor, par tās izmantošanu dalīsies atpūtas kompleksa Ikšķilē “Brandīns” valdes loceklis Stasis Jonāns, kuram ir laba pieredze, kā ar šo platformu un sadarbojoties ar kaimiņiem piesaistīt jaunus klientus.
Kā pļavā radīt pasākumus, uz kuriem cilvēki brauc baudīt mākslu, koncertus, gastronomiskos brīnumus un saulrietus no dažādām Latvijas vietām? Tas ir atpūtas vietas “JIP Mārupīte” stāsts, kas pēdējos gados ir radījusi jaunu tūrisma produktu, kas ir guvis lielu sabiedrības atbalstu.
Semināram var pieslēgties ikviens tiešsaistes platformā Zoom, iepriekš piesakoties adresei sabine.skudra@rpr.gov.lv. Seminārs notiek starptautiska projekta “Vietējās garšas”/ “Local Flavours” ietvaros.
Rīgas plānošanas reģions uzsācis dalību starptautiskā projektā “Vietējās garšas” (“Local Flavours”), kura mērķis ir veicināt tūristu plūsmu uz mazāk atpazīstamām reģiona kultūras mantojuma vietām, vienlaikus nodrošinot daudz sekmīgāku tūrisma kopējo attīstību un politikas veidošanos reģionā, tādā veidā stiprinot reģiona kopējo konkurētspēju. Projekts “Vietējās garšas” (“Local Flavours”) tiek īstenots Interreg Europe programmas 2014.-2020. gadam ietvaros.