Trešdiena, 2024. gada 3. jūlijs
Teksta izmērs:

Izdota rokasgrāmata pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai

10 Nov, 2015

     

Rokasgrāmata “Vai klientam vienmēr taisnība?” izdota kā viegli izklaidējošs izziņas materiāls tūrisma uzņēmējdarbības uzsācējiem. Materiāls sagtavots uz praktisko pētījumu pamata, kad 2014.gada vasarā pētnieki kā slepenie klienti viesojās pie pakalpojumu sniedzējiem un vērtēja pakalpojumu kvalitāti latvijā un galvenās kļūdas, kuras tīšām vai nejauši pieļauj pakalpojumu sniedzēji.

Rokasgrāmata pieejama tikai elektroniski! To var lasīt vai lejupielādēt ŠEIT.

Jau vasarā noslēdzās ūdenstūrisma kā uzņēmējdarbības veida veicināšanas projekts “Riverways”, kuru sadarbībā ar gandrīz 40 partneriem Latvijā un Igaunijā, t.sk., 11 pašvaldībām Rīgas PR, ieviesa arī Rīgas plānošanas reģions. Viens no projekta rezultātiem- rokasgrāmata šīs uzņēmējdarbības veida uzsācējiem, kura tapusi sadarbībā ar tūrisma ekspertiem Juri Smaļinski, Arti Gustovski un citiem.

Ņemot vērā, ka pašlaik aktīvā tūrisma sezona Latvijā uzskatāma par noslēgušos, ir laiks izvērtēt rezultātus un apgūt jaunas iemaņas pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai nākamajā gadā. Kopumā pētījums apliecināja, ka pakalpojumu kvalitāte, vērtējot pēcdažādiem kritērijiem sākot ar pirmās saziņasa brīdi un beidzot ar inventāra atdošanu uzņēmējam pēc pakalpojuma saņemšanas uzskatāma par labu. Un tomēr – ja vēlamies šo nozari, kurai Latvijai ir tik plašas perspektīvas, stiprināt, ir nianses, pie kurām der piedomāt.

Rokasgrāmata gatavota vieglā, pat nedaudz izklaidējošā stilā, atsvaidzinot ar piemēriem ‘iz dzīves’; tajā galvenā uzmanība pievērtsa ūdenstūrisma specifikai, taču daudzas no atziņām noderēs jebkurā no pakalpojumu sfērām.

© Rīgas plānošanas reģions. 2022 / Izstrādātājs
Paziņojums par sīkdatņu izmantošanu
Mūsu portālā tiek izmantotas sīkdatnes. Lietojot portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzini vairāk!