Tēmas aktualitāte: Līdz ar plašo digitālo tehnoloģiju izplatību pēdējos gados ir ievērojami mainījies arī pats pirkšanas process. Šobrīd vairāk nekā 70% pircēju izmanto internetā pieejamo informāciju pirkšanas procesā, taču lielākā daļa uzņēmumu nav pielāgojušies šīm pārmaiņām. Sekmīgi izmantojot situāciju, pat mazi Latvijas uzņēmumi var ielauzties starptautiskajos tirgos. Lai tas notiktu, ir nepieciešamas specifiskas zināšanas, sakārtoti mārketinga un pārdošanas procesi un uzņēmēja vadītāja personīgi atbalstītas pārmaiņas uzņēmumā.
Semināra ietvaros tiks apskatītas šādas tēmas:
- Risinājuma izvēle un lēmuma pieņemšana mūsdienās;
- Pēc kādiem principiem jāveido mārketinga un pārdošanas process;
- Kā, izmantojot mārketinga automatizāciju, izglītot lielu klientu skaitu;
- Kā izveidot efektīvu digitālā mārketinga stratēģiju;
- Digitālā mārketinga risinājumi eksportētājiem;
- Pieredzes stāsts.
Lektori:
Rolands Ozoliņš – IBD Consulting dibinātājs un partneris
Arnis Ozols – Httpool Baltics vadītājs
Gints Mednis – Sonarworks biznesa attīstības vadītājs
Pasākuma norises vieta: LIAA 2. stāva zāle, Rīga, Pērses iela 1
Semināra darba valoda – latviešu valoda. Dalība bezmaksas.
Pieteikšanās līdz 29. oktobrim ŠEIT
Kontaktinformācija:
Agnija Tračuma, projektu vadītāja
Ārējās tirdzniecības veicināšanas departaments
Eksporta veicināšanas nodaļa
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442
Tālrunis: +371 67039409
E-pasts: agnija.tracuma@liaa.gov.lv