3.decembrī Rīgas plānošanas reģiona pārstāvji un projekta IN-HABIT partneri tikās radoša un interaktīva semināra ietvaros, kas tika organizēts tiešsaistes vidē. Šī semināra mērķis bija visiem kopīgi apspriest projekta plānus, līdz šim paveikto un likt uzsvaru uz kopējo projekta mērķi – veidot veselīgu un iekļaujošu Āgenskalnu. Šī projekta partneri ir nodibinājums Baltic Studies Centre, SIA BC Manufaktura un SIA Kalnciema iela, kas kopīgiem spēkiem ar Rīgas plānošanas reģionu plāno attīstīt Āgenskalna tirgus apkārtni.
Jāuzsver, ka jau šobrīd Kalnciema ielas pārstāvji aktīvi attīsta Āgenskalna tirgu un padarīts ir jau ļoti daudz – notiek intensīva iekštelpas un ārtelpas renovācija, norisinās dažādi pasākumi, kas veicina arī neaizsargātāku sabiedrības locekļu iekļaušanu. Kā viens no pasākumiem jāmin “Cilvēks tirgū”, kura ietvaros apmeklētājiem bija iespējams ar dažādu uzdevumu palīdzību iepazīt cilvēku ar īpašām vajadzībām ikdienu. Šāds un līdzīgi pasākumi tiek plānoti arī nākotnē un ir veiksmīgs risinājums interaktīvai sabiedrības iesaistei un uzmanības pievēršanai dažādām sabiedrības aktualitātēm.
Liels paldies partneriem no Baltic Studies Centre, kas veiksmīgi ar tiešsaistes rīku palīdzību iesaistīja seminārā gan visus partnerus, gan citus semināra dalībniekus. Viens no galvenajiem semināra uzdevumiem bija saprast, kāds mūsuprāt ir veselīgs un iekļaujošs Āgenskalns, kādas sabiedrības grupas iegūs no teritorijas attīstības un kā tieši tas uzlabos viņu veselību un labsajūtu kontekstā ar projektā plānotajām aktivitātēm.
Uzstādītie uzdevumi tika veiksmīgi izpildīti un rezultāti pārsteidza ar lielo dažādību un parādīja projekta visaptverošo raksturu, arī to, cik dažādas ir katra sabiedrības locekļa prioritātes un izpratne par iekļaujošu un veselīgu Āgenskalnu. Tas tikai norāda uz to, ka projekta ietvaros iekļaujamas dažāda rakstura aktivitātes un apkaime jāveido daudzfunkcionāla, tādējādi sasniedzot dažādas mērķauditorijas un sabiedrības locekļus.
Galvenās semināra atziņas rāda, ka projekta rezultātā ievērojami tiks celta sabiedrības labklājība, jo tiks aptvertas tādas mērķauditorijas kā ģimenes ar bērniem, senjori, jaunieši, vietējie mājražotāji un amatnieki un citas. Tas viss iespējams pateicoties Āgenskalna tirgus specifikai, plānotajiem darbiem un aktivitātēm, kā arī partneru degsmei attīstīt šo apkārtni, lai ne tikai uzlabotu Āgenskalna apkaimes, bet arī visas Rīgas iedzīvotāju un viesu labsajūtu un veselību.
Vairāk par projektu meklē šeit